Відбулося перше засідання атестаційної комісії з дистанційних курсів |
18 грудня у дистанційному форматі на платформі «Moodle» відбулося перше засідання атестаційної комісії з дистанційних курсів.
Засідання відкрила голова комісії проректорка з науково–педагогічної роботи Ірина Лещина. Ірина Володимирівна привітала присутніх з початком роботи комісії, наголосила на актуальності дистанційної освіти в наш час, зазначила важливу роль в розробці та відповідності дистанційних курсів критеріям якості.
На атестаційній комісії були представлені такі навчальні дистанційні курси:
- 2011 bmw 5 series
- Hetai 3d porn
- Meds online
- Loan brokers
- Essay writing service
- Geek dating
- Betting guide
- Uk casino no deposit bonus
- Hotels in orlando florida
- Low carb weight loss
- Cat food brands
- Webcam free
- «Академічна доброчесність», кафедра філософії спільно з науковою бібліотекою, автори: проф. Катерина Карпенко, асистент Володимир Дейнеко, директорка бібліотеки Ірина Киричок та група соавторів.
- «Невідкладні стани за професійним напрямком. Для студентів ІІ курсу спеціальності "Фізична терапія та ерготерапія" (магістри)», кафедра медицини невідкладних станів, анестезіології та інтенсивної терапії, автори: доц. Світлана Дубівська, зав. каф. проф. Юлія Волкова.
- «Дитячі інфекційні хвороби I, II, III мед.факультет V курс», кафедра дитячих інфекційних хвороб, автори: асистентка Маргарита Слєпченко, проф. Ольга Ольховська та група соавторів.
- «Медична хімія» для студентів спеціальності «Медицина», «Педіатрія»; «Біоорганічна хімія» для студентів спеціальності «Медицина», «Педіатрія»; "Bioorganic chemistry"; "Medical Chemistry", кафедра медичної та біоорганічної хімії, автори: асистентка Ольга Левашова, зав. каф. проф. Ганна Сирова та група соавторів.
Доповідачі та експерти презентували дистанційні курси, розповіли про наповненість, структуру, методичне забезпечення, методи активізації пізнавальної діяльності студентів завдяки використаним ресурсам Moodle.
Сьогодення показує, що дистанційне навчання стає все більш затребуваним, тому ми сподіваємося, що цей важливий перший крок наштовхне на розробку власних дистанційних курсів тих викладачів, які ще не встигли приділити цьому питанню належну увагу.




|