Міжкафедральні симуляційні класи за профілями Друк




Заняття з циклу «Невідкладні стани та маніпуляційна техніка» (лютий 2019 - 2020 н.р.)


Заняття з циклу «Невідкладні стани та маніпуляційна техніка» (березень 2019 - 2020 н.р.)





Результати ректорського контролю з практичних навичок



Відео з симуляційного методу навчання викладачів





З  метою забезпечення сучасного стану практичної підготовки студентів з відпрацювання практичних навичок, типових вмінь та маніпуляційної техніки у відповідності до діючих наскрізних програм підготовки спеціалістів, навчальних планів та вимог освітньо-кваліфікаційних характеристик студентів Харківського національного медичного університету у 2015 році  було створено  симуляційні класи для впровадження симуляційного методу навчання з широким спектром тренажерів для відпрацювання практичних навичок із високим рівнем реалістичності, комп’ютерне та віртуальне моделювання різноманітних клінічних ситуацій являє собою нове спрямування в сучасній школі підготовки висококваліфікованих медичних кадрів вищої та середньої ланки.


Метою даного напрямку є створення організаційних та навчально-методичних умов для підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації лікарів, а також для розвитку професійної компетентності спеціалістів системи охорони здоров’я України.


Переваги симуляційного тренінгу:


- клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта;

- об’єктивна оцінка досягнутого рівня майстерності;

- необмежена кількість повторів для відпрацювань навичок;

- відпрацювання дій при рідкісних та таких, що загрожують життю, патологіях;

- частину функцій викладача бере на себе віртуальний тренажер;

- знижений стрес під час перших самостійних маніпуляцій;

- розвиток як індивідуальних умінь і навичок, так і здатності командної взаємодії.


Види навчань у міжкафедральних симуляційних класах Навчально-наукового інституту якості освіти ХНМУ


  1. Індивідуальні тренінги на манекенах (а саме проведення практичних занять де студенти під керівництвом викладача самостійно відпрацьовують навички).
  2. Моделювання ситуаційних задач (а саме багато ступеневі ситуації коли студент відпрацьовує практичні навички за стандартними схемами з надання медичної допомоги).
  3. Командне відпрацювання навичок при клінічних ситуаціях (у такому випадку студенти вчаться узгодженій роботі в команді).
  4. Дистанційне навчання.
  5. Навчання за допомогою демонстрації навчальних фільмів створених на тих самих манекенах при різній складній патології.
  6. Інтерактивне навчання.
  7. Інтегрування УВК в лекційний процес.
  8. Міжкафедральне інтегрування (а саме одночасна робота двох і більше кафедр на одному манекені у вигляді роботи в віртуальній операційній наприклад кафедра анестезіології та кафедра хірургії).


На сьогоднішній день у Навчально-науковому інституті якості освіти ХНМУ вже створені міжкафедральні симуляційні класи за профілем «Педіатрія», «Акушерство та гінекологія», «Хірургія», «Медицина невідкладних станів» та «Терапія», які оснащені тренажерами та симуляторами. Дане обладнання активно використовується в навчальному процесі при проведенні практичних занять зі студентами.




Манекен для реанімації та догляду за травмами 5-річної дитини PEDI S155 (США) включає дихальні шляхи, що інтубуються, руку для відпрацювання ін’єкцій, ногу для внутрішньокісткових ін’єкцій і відповідну артеріальну / венозну імітацію



Тренажер катетеризації сечового міхура у чоловіків виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина)



Аускультація. Тони легенів і серця дорослого



Тренажер для внутрішньовенних ін`єкцій, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина)


Тренажер руки для вимірювання артеріального тиску та пульсу, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина). Це багатофункціональний навчальний посібник, призначений для допомоги медичним працівникам у навчанні процесам, необхідним для виконання аускультативних процедур та прийомів вимірювання  кров'яного тиску



Тренажер для внутрішньом`язових ін`єкцій, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина)



Модель імітації пологів, виготовлена компанією 3Вscientific (Німеччина), являє собою модель нижньої частини жіночого тіла зі всіма анатомічними структурами, а також має два плоди  жіночого та чоловічого роду з плацентою







Симулятор пологів NOELLE з новонародженим PEDI Blue Neonate, виготовлений  компанією 3Вscientific (Німеччина), до комплекту входить новонароджений з плацентою, новонароджений для реанімації з реалістичними дихальними шляхами, що інтубуються, та місцем для пупкового  катетеру





Тренажер для проведення лапароскопії з камерою LapTrainer with SimuVision LTS-40 (США). Відкритий, дуже портативний тренажер третього покоління, призначений для практикування навичок лапароскопії. Комп’ютерні відео-технології дозволяють домогтися неперевершеного графічного відображення. За допомогою цифрової камери користувач може вибирати окрему область для огляду. Даний тренажер має можливість змінювати органокомплекс враховуючи потреби навчальної програми.  Тренажер призначений для навчання та підвищення кваліфікації медичних сестер, студентів, лікарів інтернів, курсантів післядипломної підготовки



Тренажер для накладання швів, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина)



Тренажер імітації напруженого пневмотораксу, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина),являє собою  каркас грудної клітини людини, до комплекту також входять змінні легені та  м’яка реалістична змінна шкіра


Тренажер ректосігмоідоскопії, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина), натуральна  модель товстої кишки від прямої до сліпої з реалістичними внутрішніми структурами


Тони серця і легенів: 5 років S314.200 (США)






Модель новонародженого для медичних сестер виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина), має 2 змінні поверхні черевної порожнини з жіночими та чоловічими статевими органами, ін'єкційні подушечки для стегна і тазостегнового суглоба, внутрішні органи (серце, легені, шлунок, кишківник, сечовий міхур), пуповину. До комплекту також входить шприц, дренажний катетер, сечовий катетер, трубка для годування, ємкість для збору сечі, гель для змащування катетеру



Манекен для реанімації новонародженого, виготовлений компанією 3Вscientific (Німеччина), має контролер та регістратор вентиляції і компресій на грудну клітину


Тренажер для практики люмбальної пункції Lumbar Puncture Trainer, виготовлений компанією Gaumard (США). Цей тренажер сумісний з УЗД і включає в себе: поперекові хребці, клубовий гребінь, остистий відросток, жовті зв’язки, простір для епідуральної блокади і тверду мозкову оболонку, змінні тканини, шприц з роз’ємом типу «Луєр-ЛОК»




Кафедри ХНМУ, які на сьогоднішній день проводять заняття в симуляційних класах


Кафедра акушерства та гінекології № 1

Кафедра акушерства та гінекології № 2

Кафедра акушерства та гінекології і дитячої гінекології

Кафедра педіатрії № 1 та неонатології

Кафедра педіатрії № 2

Кафедра пропедевтики педіатрії № 1

Кафедра пропедевтики педіатрії № 2

Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1 основ біоетики та біобезпеки

Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 2 та медсестринства

Кафедра загальної хірургії № 1

Кафедр загальної хірургії № 2

Кафедра хірургії № 1

Кафедра хірургії № 2

Кафедра хірургії № 3

Кафедра фізичної реабілітації та спортивної медицини з курсом фізичного виховання та здоров’я

Кафедра медицини невідкладних станів, анестезіології та інтенсивної терапії

Кафедра екстреної невідкладної медичної допомоги, травматології та ортопедії



Листопад

2019-2020 н.р.

Понеділок

Вівторок

Середа

 

Четвер

 

Пятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

1 пара

800-1215

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

900-1040

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 пара

1110-1250

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 пара

1225-1645

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1320-1500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 пара

1530-1710

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

5

 

6

 

7

 

8

 

1 пара

800-1215

 

 

Iф6к11грХ1

VІІф6к14грП1 VIф6к8грА1

 

Iф6к10грA1

Iф6к16грП1

VІIф6к17грХ1

 

ІIф6к25грП1

IІф6к31грХ2

VIф6к6грА1

 

VІIф6к15грА2

VІIф6к18грХ1

 

900-1040

VIф3к10гр ПВМ1

 

Vф3к36гр ПВМ1

 

 

 

 

 

 

 

2 пара

1110-1250

VIф3к10грПВМ1

 

Vф3к36грПВМ1

 

 

 

 

 

 

 

3 пара

1225-1645

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1320-1500

 

 

 

 

 

 

IVф3к28гр ПВМ1

 

 

 

4 пара

1530-1710

 

 

 

 

 

 

IVф3к28грПВМ1

 

 

 

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

1 пара

800-1215

ІIф6к27грА1

IІф6к33грП1

VIф6к5грХ1

 

Vф6к41грХ1

VIф6к7грП1

 

 

IІф6к36грХ2

ІІIф6к3грП1

ІІIф6к4грАГДГ

 

IІф6к35грХ2

 

IІІф6к5грП1

 

900-1040

VIф3к14гр ПВМ1

 

 

 

IIф3к15гр ПВМ1

 

IIф3к18гр ПВМ1

 

 

 

2 пара

1110-1250

VIф3к14грПВМ1

 

 

 

IIф3к15грПВМ1

 

IIф3к18грПВМ1

 

 

 

3 пара

1225-1645

 

 

 

 

ІІІф5к1грХ

 

ІІІф5к2грХ

 

ІІІф5к3грХ

 

1320-1500

VIф3к16гр ПВМ1

 

 

 

 

 

IVф3к25гр ПВМ1

 

VIф3к8гр ПВМ1

 

4 пара

1530-1710

VIф3к16грПВМ1

 

 

 

 

 

IVф3к25грПВМ1

 

VIф3к8грПВМ1

 

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

1 пара

800-1215

Iф6к12грА2

Iф6к15грХ1

VIІф6к20грП1

 

VIф6к4грХ1

 

Iф6к5грП1

VІIф6к24грА2

 

Iф6к8грА1

Iф6к18грП1

 

 

 

900-1040

IIф3к16гр ПВМ1

 

Vф3к35гр ПВМ1

 

VIф3к19гр ПВМ1

 

 

 

 

 

2 пара

1110-1250

IIф3к16грПВМ1

 

Vф3к35грПВМ1

 

VIф3к19грПВМ1

 

 

 

 

 

3 пара

1225-1645

ІІІф5к4грХ

 

ІІІф5к5грХ

 

 

 

VIф3к25гр ПВМ1

 

VIф3к23гр ПВМ1

 

1320-1500

 

 

 

 

 

 

VIф3к25грПВМ1

 

VIф3к23грПВМ1

 

4 пара

1530-1710

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

1 пара

800-1215

Iф6к19грА2

 

Iф6к10грX1

ІIф6к29грА1

Vф6к43грП1

 

Iф6к3грХ1

VIф6к3грА1

VІIф6к16грП1

 

ІIф6к22грХ2

IVф6к2грА2

 

 

 

900-1040

VIф3к6гр ПВМ1

 

Vф3к33гр ПВМ1

 

IIф3к14гр ПВМ1

 

VIф3к4гр ПВМ1

 

 

 

2 пара

1110-1250

VIф3к6грПВМ1

 

Vф3к33грПВМ1

 

IIф3к14грПВМ1

 

VIф3к4грПВМ1

 

 

 

3 пара

1225-1645

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1320-1500

VIф3к17гр ПВМ1

 

VIф3к1гр ПВМ1

 

IVф3к29гр ПВМ1

 

IVф3к26гр ПВМ1

 

VIф3к7гр ПВМ1

 

4 пара

1530-1710

VIф3к17грПВМ1

 

VIф3к1грПВМ1

 

IVф3к29грПВМ1

 

IVф3к26грПВМ1

 

VIф3к7грПВМ1